Nabór uzupełniający w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
08 Grudzień 2022
Z związku z oszczędnościami poprzetargowymi, ogłaszamy nabór uzupełniający w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty
PPGR”
Przyjmujemy do rekrutacji pierwsze 120 kompletnych wniosków-
WAŻNE: złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z decyzją o przydzieleniu sprzętu!
Składanie wniosków w Sali nr 10 (I piętro) Urzędu Miasta i Gminy w Lidzbarku: 9 grudnia od godz. 9.00, 12 grudnia od godz. 9.00, 13 grudnia (wtorek 13.12.22 przyjmowanie wniosków do godz. 12.00)
W PRZYPADKU WCZEŚNEJSZEGO WYKORZYSTANIA LIMITU 120 WNIOSKÓW, ZASTRZEGAMY MOŻLIWOŚĆ SKRÓCENIA NABORU
Wraz z oświadczeniem zalecamy złożenie dokumentów (KOPIE):
- Potwierdzenie, że rodzic/dziadek/pradziadek ucznia był pracownikiem PPGR (zaświadczenie lub inne dokumenty poświadczające zatrudnienie w PPGR, np. świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR, zaświadczenie z ZUS lub inny dokument wydany przez instytucję organu publicznego)
- Kopię legitymacji szkolnej ucznia
- Potwierdzenie aktualnego zamieszkiwania na terenie gminy Lidzbark np. rachunki lub umowa za media w lokalu (telefon, Internet, prąd, gaz, TV kablową), akt własności lokalu, umowa najmu mieszkania
- potwierdzenie faktu pokrewieństwa w linii prostej między uczniem a pracownikiem PPGR np. odpisy aktów stanu cywilnego (akt urodzenia, małżeństwa/ akt zgonu).
Załączniki: