Lidzbark.pl
Wakacje gimnazjalistów

W lipcu uczniowie Gimnazjum z Lidzbarka uczestniczyli w wycieczce wakacyjnej pod opieką Reginy Trandziuk i Marii Bojanowskiej. Odwiedzili oni Kaszuby zatrzymując się w Sierakowicach. Duże wrażenie zrobił na uczestnikach ołtarz papieski, który znajduje się w pobliżu zarówno centrum miasta jak i  kościoła p.w. św. Marcina. W otoczeniu tego symbolu papieskich wizyt w rodzinnym kraju utworzono piękny ogród rekreacyjny. Następnie młodzież przebywała przez kilka dni w Jarosławcu korzystając z licznych atrakcji. Zwiedzili m. in. miasto, latarnię morską i okolicę. Mieli możliwość obejrzenia imprezy sportowej jaką był Międzynarodowy Bieg po plaży. Uczestniczyli w rejsie żaglówką po jeziorze Wicko- w ramach szkoły pod żaglami. Uczniowie odwiedzili także Darłowo i Darłówko. W Darłowie zwiedzili Zamek Książąt Pomorskich  – jedyny w Polsce nadmorski gotycki zamek wybudowany na planie zbliżonym do kwadratu z wieżą wysokości 24 metrów. Pradawne zamczysko, posiadające salę tortur i pradawne lochy zainteresowało uczniów. Młodzież miała też możliwość uczestniczyć w Międzynarodowym Zlocie Pojazdów Militarnych w Darłówku, który szczególnie podobał się chłopcom. Każdego popołudnia aktywnie odpoczywaliśmy nad morzem-mówią uczestnicy. Podziwialiśmy zachody słońca, opalaliśmy się, spacerowaliśmy, bawiliśmy się, graliśmy w piłkę. Z  niechęcią wracaliśmy do naszych pokoi, ponieważ przez cały czas mieliśmy piękną pogodę. Nie spadła ani kropla deszczu. [av_gallery ids='9601,9600,9599,9598,9597,9596,9595,9594' style='thumbnails' preview_size='portfolio' crop_big_preview_thumbnail='avia-gallery-big-crop-thumb' thumb_size='portfolio' columns='5' imagelink='lightbox' lazyload='avia_lazyload' av_uid='av-2oczy1']

Noclegi w Lidzbarku

Warto do nas zajrzeć i zostać dłużej. Ośrodki wczasowe, kolonijne, gospodarstwa agroturystyczne i obiekty bazy hotelowej pozwolą każdemu znaleźć odpowiednią dla siebie ofertę. U nas zachwycą się Państwo malowniczymi krajobrazami wypoczywając wśród jezior i meandrującej pośród lasów i łąk rzeki Wel.